header-icon

הצעד הראשון – הבנה מהו אזור הנוחות שלנו והיכן הוא נמצא

פעמים רבות הצורך שלנו להתקדם בחיים נבלם על ידי מושג שרבים קוראים לו “אזור הנוחות”. בעצם האדם נדרש לצאת אזר הנוחות שלו כדי להתקדם בחייו. אך אנו, ברוזנבלט מאמינים שהדבר היחיד המונע מאדם להתקדם הוא הפחד מהלא נודע. שכן, לאחר שנגשים את עצמנו או אז נגיע לאזור הנוחות. כך שלפני שנתחיל חשוב להבין כי לעיתים הגדרות שגורות סתם מעכבות אותנו.

אם כן, פעמים רבות הרצון להגשמה עצמית נבלם על ידי פחד מהלא נודע וחשש ממה שלא מוכר לנו. את אזור הנוחות שלנו נמצא כשנצליח! כאשר נצליח להתמודד עם הפחדים שלנו באמצעות אנשי מקצוע אשר יעזרו לנו להבין לקראת מה אנחנו צועדים נוכל להתחיל ולהגשים את עצמנו ואת חלומותינו.

הצעד השני – בחירת תחום ולמידתו והבנתו

לאחר שנבין מהו התחום המעניין אותנו, מה הרעיון שמניע אותנו ואיפה נמצאת התשוקה שלנו נפנה לביצוע מחקר שוק על מנת למדוד ולבדוק כיצד עובד התחום שבחרנו לעסוק בו הן מצד העסקים והן מצד הלקוחות. מטרת למידה זו היא לעשות סדר בצורה מושכלת על מנת להגיע למיזם שלנו מוכנים ועם החלטות נכונות עד כמה שניתן.

הצעד השלישי – בדיקת כדאיות

בשלב זה עלינו לבחון האם נכון יהיה להוציא את הרעיון שלנו מהכוח אל הפועל. האם הרעיון שלנו רווחי? כמה משאבים עלי להשקיע כדי להתחיל ולהניע אותו? בחינת עלויות ותמחורים ובחינת מימון העסק בשלב ההקמה כאשר הוא אינו מניב הכנסות עדיין.

הצעד הרביעי – התייעצות עם אנשי מקצוע

אז אחרי שהבנו מה המטרות שלנו ומהם היעדים עבורנו, התגברנו על הפחד ובחרנו תחום ולמדנו אודותיו תוך בחינה כלכלית ראשונית אנו ברוזנבלט מזמינים אתכם לתאם עמנו פגישה יעוץ ראשונית. אנחנו נשב עמכם ונשמע על המיזם שלכם ונעזור לכם להבין האם המיזם שלכם הוא זה אשר יביא אתכם להתקדמות המיוחלת.