header-icon
מה כוללים שירותי ראיית חשבון

בעלי עסקים מוצאים עצמם לא פעם כשהם מבצעים פעולות רבות בכוחות עצמם. הם גם מנהלים את העסק, גם נותנים שירות וגם מבצעים פעולות שיווק ומכירה. הדרך להפחית את העומס מהבעלים הוא להיעזר בשירותים חיצוניים בתחומים שניתן לעשות זאת. שירותי ראיית חשבון נחוצים בשלבים שונים, מההקמה ולאורך הניהול.

שירותי ראיית חשבון מסייעים לעסקים להתנהל בצורה נכונה ומשתלמת מבחינה כלכלית. משרד רואי החשבון רוזנבלט יכול לעזור לכם בכל אחת מהפעולות הבאות ויותר מכך:

בניית תוכנית עסקית

ישנם שלבים שונים בחיי העסק בהם מומלץ לבנות תוכנית עסקית. בתחילת הדרך כדאי ליצור תוכנית שתכלול את הרעיון, תפרוס את העלויות ואמצעי המימון ותאפשר לראות את התמונה המלאה כדי לקבל החלטה אם לפתוח עסק או לא (נקרא גם Go No Go).

עסקים פעילים אשר רוצים לצאת לדרך עם מוצר חדש, להביא מכונות לייצור, לקחת עובדים ולגדול, יכולים לבנות תוכנית עסקית כדי להבין את המשמעויות הכלכליות של הצעד הבא. פעמים רבות גדילה שכזו דורשת מציאת פתרונות מימון ומתבטאת בירידה זמנית בהכנסות לצורך עליה בהמשך. יש להתכונן לצעד הבא ולהבין את המשמעויות הכלכליות שלו.

מציאת פתרונות מימון

אם לצורך הקמה ואם לצורך צמיחה, על עסקים למצוא פתרונות מימון. רבים פונים לבנק בו מנוהל החשבון הפרטי, אך שם ההלוואה לא תמיד מאושרת או לא במלוא הסכום שנדרש. כמו כן, התנאים עשויים להיות פחות אטרקטיביים בהשוואה לפתרונות מימון המיועדים לעסקים.

שירותי ראיית חשבון מסייעים לעסק גם בתהליך מציאת פתרונות המימון המתאימים לרבות הגשת בקשה להלוואות בערבות המדינה. אמנם ישנם פתרונות מימון שונים אך אין זה אומר שהם יאושרו מיד ופעמים רבות יש צורך בהצגת תוכנית עסקית בתהליך.

 

פתיחת עסק

כל מי שרוצה לפתוח עסק יכול לגשת אל הרשויות השונות ולבצע זאת בעצמו. עם זאת, ישנם יתרונות לפתיחה באמצעות משרדינו כאשר אנו מלווים את הלקוחות (העסקים) משלבי התכנון הראשוניים וההתלבטויות ולאורך כל הדרך תוך מתן שירותים מגוונים לרבות: שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו”ח שנתי, ביצוע דו”חות רווח והפסד, ייעוץ ועוד.

שירותי הנהלת חשבונות

מצד אחד יש את הדרישות של רשויות המס לקבלת דו”חות. מצד שני, כל עסק אשר רוצה להתפתח חייב לדעת מהו מצבו הפיננסי. שירותי הנהלת חשבונות כוללים הפקת דו”ח רווח והפסד, בחינת ההתנהלות הפיננסית על פי הצורך, מתן המלצות, הפקת משכורות וניהול יעיל של החשבונות.

תכנון מס ומיסוי

המטרה של העסק היא להיות רווחי ולשלם לרשות המיסים את הנדרש אך לא מעבר לכך. תכנון מס ומיסוי נעשה על ידי יועץ מס והתהליך דורש הסתכלות רחבה על כל המתרחש בעסק. יש לקחת את הפרטים השונים, לבחון היטב את ההשקעות שנעשו, לבחון השקעות שצפויות להתבצע בעסק וכן את ההכנסות וגורמים נוספים ולתכנן כיצד לנהל נכון את הכספים.

כתוצאה מתכנון נכון של המס נשאר לעסק יותר כסף. לשם כך יש צורך ביצירתיות והבנה עמוקה של חוקי המס. כל הפעולות מתבצעות בהתאם לחוק אך הן רואות קודם כל את העסק וצרכיו. תכנון מוקדם ומקצועי יכול לחסוך הרבה מאד, ממצה את הזכויות ומתאים לעסקים בסדרי גודל שונים.

הנהלת חשבונות אונליין

הנהלת חשבונות אונליין

ההתנהלות החשבונאית יכולה להשפיע על העסק ועל הרווחיות שלו. שירותי הנהלת חשבונות שמתבצעים אונליין או דרך האפליקציה חוסכים זמן יקר, אינם דורשים נוכחות במקום מסוים והדיווחים נעשים באופן אינטואיטיבי על ידי לחיצת כפתור.

תודות לאפליקציה שפותחה על ידי רוזנבלט הלקוחות יכולים להעביר את המידע אל המשרד בקלות ובכל רגע נתון (גם כאשר המשרד סגור). כל חשבונית וקבלה יכולה לעבור בסריקה ללא צורך בהעברת ניירת פיזית. עסקים אשר מנצלים את הקדמה יכולים ליהנות משירות ראיית חשבון והנהלת חשבונות אישיים, לקבל יותר מידע על המצב הפיננסי של העסק ולהתנהל בצורה חכמה.

לסיכום,
משרד רואי חשבון רוזנבלט מספקים שירותים במשרד שבחיפה ובמשרד שברמת גן. לצד מתן שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון במשרדים שבחיפה וברמת גן, אנו נותנים מענה אונליין ללקוחות בכל רחבי הארץ ומבטיחים ללקוחותינו התנהלות פשוטה, יעילה וחכמה בכל הנוגע לצד הפיננסי של העסק. אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותינו דרך יצירת קשר או השארת פרטיכם באתר.